The Cardigans - And then you kissed me

Ännu en dag på Anderson high, min coach på gym lektionen har starka avsikter att ta livet av mig misstänker jag. Jag som förklarade så fint för honom att min träningsvärk var mer än bara smärtsam, istället för att nicka förstående som jag hade förväntat mig så får han mig att göra precis den övningen som orsakade min smärta...han är nog inte så svag för blondiner. Men det är där emot alla killarna i klassen, dom hjälper mig verkligen med ALLT, de visar mig hur jag ska göra olika övningar, lyfter av och på vikter till mig, ser till att jag inte böjer ryggen fel osv.. grymt kul!

Jag har även ändrat mitt schema lite idag. Jag har bytt bort kören till att istället ha fotografi och jag bestämde mig även att byta från avancerad engelska till ett steg lägre, även fast min lärare ville att jag skulle stanna så kände jag att de var lite för mycket prov och läxor. Inte för att jag inte klarade av lektionerna mer för att vi hade sååå mycket läxor och prov (redan!) Hur som helst så känns det bra nu med mitt nya schema.

Ikväll har jag kollat på volleyboll hela kvällen, vilket var ganska trevligt. Anderson förlorade men dom jag satt med underhöll mig så det var ganska kul ändå.





(Carro, jag uppskattar jätte mycket att du berättar om vad som händer i ditt liv!)





CYA

Kommentarer
Postat av: Busiga Katten!

Det låter som du har det ganska bra ;)

Caroliiiiine, du måste kolla din mejl!

HUGS

2008-08-26 @ 08:50:12
Postat av: Brunetten!

Härligt att grabbarna är trevliga med dej! :D Annars ska dom få stryk! När skriver du om alla snyggingar du har hittat då? :P nej nu ska ja iväg å jobba! Saknar dej!

2008-08-26 @ 15:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0