Beatles - Let it be

Basketball season is comin up and im so excited!




Idag så har jag beställt alla mina grejer inför graduation, alltså den där lustiga rocken med den fula hatten som man ser på film! Sjukt kul att få vara med om de.

Idag så hade vi push ups test i min älskade gym klass (vad gör jag där?) Jag kan ju bara stolt meddela att Caroline Margareta Jonsson tog guld(!) hon gjorde hela 60 push ups(!) och 50 hopp (man har händerna på marken och hoppar med fötterna in mot överkroppen och sedan tillbaks ut i push ups ställning) Hur som helst så är jag imponerad över mig själv...Jag kan erkänna att jag var ganska nervös eftersom alla dessa dumma test är upplagda som så att ex. idag så lade då läraren ut en matta där man ska utför momentet och runt mattan i en cirkel så är det stolar så att alla kan sitta och kolla medans man utför momentet en och en, elakt tycker jag personligen. Så jag var faktiskt nervös eftersom alla killarna sa hela tiden hur det knappt kunde vänta tills de fick se mig göra det så de verkligen stirrade men jag överlevde med bravur. Thank God!




Är det inte lite sjukt att för två veckor sedan så hörde jag den första julskivan spelas i en mataffär och alla affärer är redan vart man än går fulla med julpynt och dekorationer. Jag är helt uppspelt över att få jul shoppa här! De finns allt! och jag menar verkligen allt. Jag har börjat med Scrap bookin här (hur kul som helst) och att bara handla alla dessa små roliga prylar till de är så otroligt roligt. Jag måste ta lite bilder på min scrap book för jag lovar de är hur sött som helst :)





Nej,nu ska jag sova så jag klarar av ännu en dag här i Anderson







På språng till nästa klass efter min gym klass...



Kommentarer
Postat av: Brunetten!

haha de verkar ju som att testet va NÅGOT pinsamt, men ja kan tänka mig att du fick en liten push av att alla kollade också :P

2008-11-07 @ 08:40:09
Postat av: Sarah

NÄMEN CAROLINE!? Har du smugglat in kameran? Skämmes!! Eller så fick du säkert ha den och då kommer den här kommentaren att låta jättedum.

2008-11-10 @ 20:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0