Come people

Wihoo ännu en uppfriskande dag at Anderson high



Okej people, Jag vet nog allt hur många ni är där ute som läser min blogg och detär väldigt många fler än vad kommentarer jag har...So to make a little deal here, ni vill att jag ska uppdatera mer..Right? och börja video blogg osv? Men om jag ska börja blogg mer så kan ni väl iaf ta er tid (iaf någon gång då och då? fler än kanske 2 av er?) att skriva en liten rad. Du behöver inte känns mig eller umgås med mig för att skriva. Come on people give me some love. Motivera mig att skriva.



Min mormor är så underbar! Hon skickar mig ett handskrivet brev i månaden! Det får det verkligen att sticka i hjärtat och svida i ögonen. Wow hon är helt fantastik. 


Om du vill följa exempel och skriva en rad då är det denna adress som gäller;

Rebecca Swinford
2116 East 38th street
Anderson, Indiana 46013
USA





Rättelse!

Förr några inlägg sedan så la jag in massor med bilder på mig själv och för att klargöra saken så var det inte de människor/händelser som har varit viktiga för mig 2008 utan det var enbart ett ego tillfälle då jag ville lägga in bilder på mig själv så de som läser min blogg men inte känner mig kan få en bild av vem jag är och hur jag ser ut.

Så om du är en av mina nära och kära men inte är med där ta inte illa upp det vara bara ännu ett ego tillfälle i mitt liv.




Och ni sötnosar som har skickat mail (tack jag uppskattar det mer än ni anar!) så kommer jag att svara, jag har varken glömt eller valt att inte svara er jag måste bara komma i sinnesstämning och hitta tiden för det.



Och för att göra detta inlägg fullt med rättelser och inget roligt egentligen så tänker jag ta detta nu på min blogg så jag slipper skriva det 100 gånger till alla nyfikna ;)

Jag har en annan uniform för cheerleading för att min uniform inte har kommit ännu och det tar tid eftersom de ska fixas med design och att sy dit mitt namn så jag har helt enkelt använt förra årets uniform vilket jag visst inte tycker är helt jätte tipp topp men det är värt det för jag verkligen älskar cheerleading.

Men min egna uniform är snart i mina händer :)




Så nu har ni fått ett inlägg fullt av rättelser och uppmaningar så nu kan det bara bli bättre




Älskar er!

Kommentarer
Postat av: Liiin

Äntligen! Jag hade just tänkt terrormejla dig för att du aldrig skriver din nya adress. Tur för dig att du gjorde det, chansen för julklapp till dig steg just :)

2008-11-11 @ 16:50:37
Postat av: Krille

Roligt att du har kul på andra sidan jordklotet!

Kul har du nog, skulle gärna göra samma sak ;)

But I dont think I have the guts to do it! :)

(Du ville ha ett inlägg här, kanske inte världens bästa inlägg men det är ju alltid någonting :) )

2008-11-12 @ 00:48:57
Postat av: Elin

Du verkar ha det riktigt kul där borta, allt ser ut att vara precis som i alla high school filmer! Jag är grymt avis på dig att du har modet att åka iväg så där=) Take care!

2008-11-12 @ 16:32:06
Postat av: Lise-Lottie

Vilken söt kattunge du fått!

Roligt och skönt att höra att du verkar trivas även om det finns en del saknad också... men sånt är livet, sällan är allt perfekt.

Hur som helst, sköt om dig!

Vi p Renfors tänker på dig!

Stor kram

Lise-Lottie

2008-11-12 @ 16:49:02
Postat av: Marcus

Hej kusin! Vi läser din blog ofta för att se hur du har det där borta. Håller med dig om mormor! Vi tänker på dig. Kram Marcus o Stina

2008-11-16 @ 21:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0