Halloween

En amerikansk Halloween


Igår på Halloween så tog jag Bry (min "lillebror")  och gick Trick or Treat helt sjukt vad mycket godis vi fick! Bry var en baseball spelare och jag var hans cheerleader. Det var riktigt kul, jag hjälpte även till hos min "morfar" med att dela ut godis till alla små söta barn som knackade på dörren i alla dess kostymer. 


Vilken teknik! Jag lyssnar på Sveriges radio p3 just nu! Är inte de coolt så säg?! Jag satt just och tänkte på hur mycket jag saknar att lyssna på p3 varje morgon innan jag kliver på bussen. Det kändes som udda att höra deras välkända röster (på svenska) när jag sitter här i Indiana, Anderson. Dagens underbara teknik.


Glöm vad jag sa i mitt förra inlägg om att säga hej då till t-shirt och shorts för idag traskade jag minsann omkring med kort shorts och t-shirt när jag gick med jättehunden Harley på promenad. Helt underbart och trots att jag inte hade mycket till kläder på mig så svettades jag, det är vad jag kallar värme i november.








Kommentarer
Postat av: Brunetten

Haha ja du har då de varmt, medans ja va på höstlov i dalarna med 1dm snö! ;) de kallar jag Kallt i November ;)

2008-11-04 @ 08:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0