Homecoming!

Yep just nu så är det fnittrig hysteri på Anderson High, det är Homecoming nästa vecka!


Homecoming är en vecka då man varje dag har olika teman på min skola kommer vi att ha;

Måndag - Crazy hairday
Tisdag - Twin day
Onsdag - Collage/Pro
Torsdag - Nått som jag inte tycks komma ihåg
Fredag - Green and red day

På fredagen är det en stor fotbolls match och på lördag så är det "Homecoming dance" (Typ som att ha bal fast mindre speciellt och inga dyra fina klänningar) Till det som ni alla garanterat funderar på just nu...Vem ska lilla Caroline gå med (?) Joo, jag ska gå med en pojke vid namn Tre Jackson (Tre uttalas Tray inte 3 bara så ni vet), säger er ingenting men jag ska gå med honom hur som helst. Jag valde våra färger som vi ska ha (vi ska ju självklart matcha) och det blev röd & svart. Fast jag fick veta idag att temat för Homecoming är "Viva Las Vegas" så jag vet inte riktigt hur vi ska få in de i vår outfit men det löser sig nog.

Min vecka är som vanligt alltid fullbokad i morgon så har jag cheerleading + pepp rally, Fredag - fotbollsmatch, Lördag - Bil show med Christy, britt & Jason. Kul kul!!



Ja hur som helst bor jag numera i huset Swinford allt är så kul hela tiden att vi glömmer bort att sova ibland, haha.


Jag vet att många av er tycker att jag är pinsamt dålig på att uppdatera men jag har svårt att hitta tid...Men jag ska försöka skriva lite oftare ändå.


Jag har säkert missat att berätta om tusen grejer men nu vet ni lite mer om vad som väntas skall för mig nästa vecka.



Älskar er!



Familjen Crockett




























Familjen Swinford


















Kommentarer
Postat av: Josef

Har eran skolas lag nån hemsida eller nåt?

2008-09-25 @ 13:55:02
URL: http://zildjian.blogg.no/
Postat av: Pappa

Hur går det? vi undrar om du gått under jorden eller är det ett total-fokus på Homecoming?

2008-09-27 @ 09:57:21
Postat av: Pappa igen

Inte nog med att du missade mammas födelsedag, nu har du även missat min!!! Hur är det möjligt, var är dina tankar ;-) Mamma sjöng för mig vilket jag har med viss möda återhämtat mig i från.



Lev och njut av tillvaron, vi höres.

2008-09-28 @ 19:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0