Royaly annoyed

Så jag officiellt ogillar min prom date skarpt!


Ursäkta mig men han är en jubel idiot! (riktigt elakt sagt men var du i min sittis tror jag du skulle vara beredd att hålla med)
För att sammanfatta lite och detta är lite av allt vad han har gjort mot mig;

1. Sagt att han bara vill gå med mig för mitt utseende men han gillar inte min personlighet
2. Han gillar inte mig för att jag umgås med alla "populära" studenter (det hade jag ingen aning om)
3. Han har valt ut en kostym till balen som skär sig med min klänning så oerhört (med flit) nämligen kamouflage (en mix av olika grön)
4. Han tänker köra mig till balen i en bil där jag måste sitta på huven vilket är jätte farligt då jag lätt han halka av
5. Han tänker inte dela på några kostnader
6. Han snackar skit om mig bakom min rygg inför alla
7. Han säger att jag ignorerar honom när jag är den ända av oss som har tagit initiativ till en konversation
8. Han säger en sak och sedan går bakom min rygg och gör motsatsen 
9. Han tänker även ha på sig en keps och boots till sin kostym för att göra det ännu värre
10. Behöver jag säga mer?

Gott folk detta är bara en liten del av allt han håller på med. Han inser inte hur nära han är att bli dumpad. 





Jag fick mina bilder från proffs fotograferingen igår! De är helt underbara! Jag ska scanna in dem på datorn så ni får se några av många, jag är verkligen jätte nöjd med resultatet!






P.s till dig som frågade om min organisation så reser jag med Explorius men jag rekommenderar dig att välja ett annat företag ex. EF (som jag till min förvåning måste erkänna har ett jätte bra utbytesprogram här i USA) Om du underar varför jag inte kan rekommendera Explorius så kan du enkelt läsa dig fram i föregående inlägg som jag har på min blogg. När det kommer till pengar så kan du läsa om det på den organisationens hemsida men det är många kostnader där som tillkommer ex. Visum, vaccinationer och annat som du måste betala. Sedan får du räkna med att du kommer att måsta betala allting förutom den maten du äter hos familjen du bor med själv. Du kan söka bidrag för att göra ett utbytes år, det är bara att söka på internet efter stipendier.

Lycka till! (Tveka inte att fråga om du undra över något annat)







Kommentarer
Postat av: Krille

Låter som en riktig idiot det där :/

För nära balen för att dumpa eller är det väldigt snart aktuellt?

2009-04-22 @ 09:09:31
Postat av: Pappa

Du åker inte på någon motorhuv lilla vän!!!

2009-04-22 @ 19:04:32
Postat av: Bror

Hej tjejen!

Dumpa honom direkt! Det finns säkert någon annan som inte har en date som skulle dö för att få gå med dig. Jag skulle komma över och gå med dig om det inte vore för en rad bekymmer... Hur som helst så vägra gå med en sån super idiot, så gör man bara inte, skulle aldrig kunna kalla en sådan kille för man!



Du är bäst och jag älskar dig!



Go kick as!



Kram

2009-04-22 @ 23:40:23
Postat av: ellen

han verkar vara mer än en jubelidiot. hoppas det löser sig till det bättre! :)

2009-04-23 @ 08:40:36
Postat av: M

Finns ju inte en anledning till att du ska gå med killen, dumpa honom på en gång!



Puss

2009-04-25 @ 13:19:21
Postat av: Anonym

4. Han tänker köra mig till balen i en bil där jag måste sitta på huven vilket är jätte farligt då jag lätt han halka av

2009-05-02 @ 12:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0