Im back with new adventures to follow

Bonjour!
Efter en sommar hemma i Sverige så är jag alltså nu ännu en gång redo för ett nytt äventyr men den här gången i Frankrikes huvudstad, Paris.

Jag åker i morgon och börjar skolan på måndag (intensivt). Ärligt talat så är det alltså inte förrän nu som det har slagit mig att jag faktiskt ska genomföra det här(!?) att jag ännu en gång ska ge mig ut i det okända och utsätta mig för nya situationer som jag inte ens visst fanns tidigare... Men kanske är det just det som lockar mig. Jag har faktiskt börjat fundera på just det "varför åker jag iväg hela tiden?", frågan har faktiskt dykt upp eftersom allt fler och fler börjar fråga mig just detta. Ärligt talat vet jag inte riktigt själv heller, jag tror någonstans att det är för att jag hela tiden strävar efter att uppnå något mer. Alltså alla som har misstankar om att mina föräldrar agar mig eller liknande och att jag behöver rymma från det kan alltså uteslutas. Jag är så här "knäpp" helt av mig själv.
Visserligen så har jag redan gjort en liknande resa förra året då jag åkte till USA men det här känns ändå väldigt nytt och spännande. Detta blir ju som en helt annan sak då jag ska gå på en svensk skola men bo hos en fransk familj. Vi kan ju alla räkna ut att jag med den turen som jag alltid tycks ha kommer att skämma bort mig själv mer en 1 gång. Men det säga ju att ett gott skratt förlänger livet!

Kommentarer
Postat av: Pappa

HA HA vi är först att kommentera din blogg denna gång och Vi ser fram mot att följa dina äventyr i Paris.



Mamma & Pappa

2009-08-29 @ 20:43:55
Postat av: Vicky

Här kommer jag kolla varje dag så se till att uppdatera ;) Du är redan saknad ska du veta.



Har du packat ner allt nu? jeans leggingsen?



KRAM och lycka till!

2009-08-29 @ 20:52:49
URL: http://wickywonka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0