Kinda nervous

Jag hatar att vara nervös, det är som inte min grej...
Jag vet verkligen inte alls vad man ska förvänta sig i överhuvudtaget. Tydligen så ska det vara 28 grader varmt på min första skoldag (måndag), vad ska jag ha på mig?! Man får ju inte ha korta kjolar/klänningar/shorts eller små linnen. I-lands problem.
Jag och min söta vovve på väg mot småland i ett sjöflygplan.
Eftersom jag inte som sagt vet vad jag har gett mig in på så får ni ju faktiskt chansen att följa med mig när jag som en blind ska fumla mig fram på gatorna i Paris. ENJOY!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Aaah I'm with you, darling! ÄR så glad för din skull. Jätteroligt att prata med dig häromdagen.

Alla hälsar lycka til härifrån Poppelvägen 1O !



Big Love !

2009-08-30 @ 14:23:48
URL: http://matilba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0