shopping, shopping, shopping

ah mon dieu!
.
Jösses! Nu har jag handlat alla mina julklappar för i år och det med råge! *Puuh*
Jag känner mig jätte nöjd med mina presenter jag blev till och med lite "kompis" med "gay killarna"
i en affär...Vilket iof tyder på att jag inte vill kolla hur mitt konto ser ut just nu... Men trots allt
så är det bara jul en gång om år och det är ju fasligt roligt att ge :)
.
.
.
Vi var för övrigt "anställda" den dagen då vi lussade på IKEA så alltså kan jag i princip ange att jag har jobbat på IKEA på mitt CV...
Det är dock viktigt att jag "mörkar" mina arbetsuppgifter...hmm
.
IKEA var hur kul som helst och vi fick köttbullar,pepparkakor, daim och massor med smaskigheter!
För mitt rabattkort köpte jag följande;
.
En "organisera mapp"  i läder som man kan förvara papper, sudd
och pennor! Jätte bra! Har dock slarvat bort hela mitt pennfodral
på ett cafè så jag måste köpa nytt att fylla på med
.
+ 6 st ramar i olika färger och galgar
.
.
.
.
Tolla går in för rollen som Lucia
.
.
Hanna och Klara (vissa är mer kamera skygga än andra)
.
.
.
Här hade jag precis klivit i en vattenpöl och kände att livet inte var helt rättvist...
.
På väg mot IKEA
.
.
Som hemma
.
Alla stolta "IKEA anställda"
.
Köttbullar!
.
.
.
.
IKEA shopping
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0