I've got my prom dress people!

Nu har det hänt så vansinnigt mycket igen!


Tyvärr så har internet inte riktigt velat fungera här men nu kan jag iaf skriva ett inlägg =)

Jag har hittat en balklänning! Jag känner mig jätte exalterad över detta faktiskt så exalterad att jag ringde hem dagen då jag köpte den...Responsen där kunde kanske varit bättre men vad gör man;

Pappa svarar
Jag- PAPPA! Jag har något jätte viktigt att berätta för er!!!
Pappa- Men vad?! Berätta!
Jag- Men mamma måste var med också det är verkligen en stor nyhet!
Pappa- Men hon är inte hemma
Jag- RING HENNE!

Pappa ringer mamma och berättar att deras dotter har något enormt att berätta så hon måste skynda sig hem genast.....Några minuter senare flåsar mamma in

Mamma- Vad har hänt?! Är du kär??!
Jag- Kan jag få en trumvirvel?

Pappa startar en trumvirvel...Spänningen stiger

Jag- JAG HAR HITTAT MIN KLÄNNING! 
Mamma & pappa- Va? var det allt? Vad kostade den?


Mina föräldrar förstår inte storheten i att ha hittat en klänning till balen helt enkelt. Jag var jätte nervös när jag gick in i den fina lilla butiken som var fylld med klänningar i material som jag knappt har vågat röra förut. Expediten ägnad all tid åt mig och hjälpte mig på och av med alla klänningar jag provade. Hon var verkligen personlig och jag kände mig så där lyxig som i "pretty woman" när hon bara pekar på allt som hon vill ha. Jag tänker faktiskt inte lägga in någon bild på den utan ni får helt enkelt vänta till maj då balen är och då avslöjar jag utseende på både min dejt och min klänning. Så nu har ni något att se fram emot!






Min lag klass var iväg på en liten resa där vi besökte en riktig amerikansk domstol. Jag tycker det personligen var oerhört häftigt att sitta där och lyssna på olika fall och hur de blev dömda. Vissa människor chockerar mig verkligen, jag menar har de absolut ingen moral i livet(?) Jag tänkte inte fördjupa mig mer i den resan men jag kanske gör det en annan dag. Intressant var det hur som helst och på torsdag ska vi åka in till Minneapolis och besöka och sitta med på en riktigt stor domstol/rättegång.



I veckan har jag även sovit över hos en av mina vänner, det var jätte trevligt, jag har gått på bio, sett på massor av basketboll matcher (vi är fortfarande obesegrade!). Igår så började det snöa så skolan bestämde klockan 09.30 att vi fick gå hem så jag följde med en bunt med vänner hem och spelade "super mario" hela gårdagen. Idag fick vi sovmorgon till 10 så de kunde ploga vägarna...Jag gillar verkligen det här med att de är så nervösa så fort de ser en snöflinga men det är kanske förståeligt eftersom de inte ens har vinterdäck här.

Ikväll så ska jag ut på dejt med en kille som heter Sam, så det blir nog trevligt..vi ska se på film och gå ut och äta. Jag menar jag får ju mat och se på film gratis så varför inte? haha











Ni får fler bilder en annan dag för internet är så fruktansvärt långsamt


Kommentarer
Postat av: Matilda

weeiii, grattis !! : D

2009-02-28 @ 08:44:49
URL: http://matilba.blogg.se/
Postat av: ellen

Åh, vad kul :D

jag saknar dig, caroline!!!!

2009-02-28 @ 20:14:19
Postat av: vicky

vad kuL! :D jobbigt att vänta på bilderna ju haha. Kram saknar dig!

2009-03-01 @ 13:08:26
URL: http://wickywonka.blogg.se/
Postat av: CarroBarro

Hahah men nu var de alldeles för mkt för min del, nu vill ju ja se klänningen förstår du väl! VIKTIGT!

2009-03-03 @ 22:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0