Mitt patetiska försök till en videoblogg

Okej, så jag lovade ju er att jag skulle videoblogga så jag tog mig i kragen och gjorde nu ett tröttsamt försök. Jag måste erkänna att jag bara kände mig fånig och fjantig men nu får ni höra min ljuva stämma! Ja jag vet att det är mörkt men det verkade helt okej dempad belysning när jag filmade. Och nej jag visste inte vad jag skulle säga där av alla "eehh eehm" Men låter inte min dialekt lite mer neutral? har min norrländska rent av avtagit lite?

Hur som helst njut nu av detta för det är inte säkert att jag bjuder på det här igen!




Kommentarer
Postat av: Liiin

Ditt "O well"-ande kommer sitta kvar länge ;)

2009-02-13 @ 10:28:40
Postat av: Matilda

Gullunge!



haha , jaa, jag säger fortfarande O well efter allt!

fyy vad kul att se (höra) din VB, all natural babe! Hoppas det kommer fler snart .



xoxo, LOVE from Sweden

2009-02-13 @ 15:15:59
URL: http://matilba.blogg.se/
Postat av: vicky

Ja det är sant ,din dialekt låter annorlunda. Typ lite mer rikssvenska/stockholmska. Roliga utryck btw :D "Can I get your didgets" x)

2009-02-15 @ 18:42:35
URL: http://wickywonka.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hahah åh så underbart att få höra din röst igen och se att du kan röra dig!!! :P De va ett tag sen! Dialekten har definitivt avtagit, men den kom nog tillbaka. De ska jag se till. ;)

Saknar dig jätte mycke Carro.



Många kramar

2009-02-16 @ 19:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0