Stoppa pressen!

Nu är det av klarat, hela världen kan pusta ut jag kommer inte att gå på balen med min fula guldfisk. Jag har faktiskt livit bjuden till "prom" nu av en kille som heter Cody Nilsen.



Eftersom att alla säkert bara dreglar efter smaskiga detaljer om hur han frågade mig så tänkte jag dela med mig; Han ringde mig igår (det var så där att jag trodde att jag fick ett sms och öppnade telefonen och började klicka på knappar innan jag insåg att någon var på luren)

Han lät lite nervös och jag fattade ju självklart varför han ringde mig men jag ignorerade de och babblade om om allt mellan himmel och jord..(till saken hör att jag faktiskt aldrig har pratat med han innan) efter typ 45 min så harklade han sig och sa "ehh...du Caroline.......Jag vet att jag inte känner dig riktigt.... och jag skulle egentligen vilja lära känna dig lite bättre innan jag frågar det här men...eh...någon annan kommer nog att fråga dig snart...såå..ehhh...joo du verkar vara en tjej som är så där snäll och trevlig men också väldigt ärlig och nere på jorden....men såå ehh...vill du gå på balen med mig?

Jag bara skrattade och sa att det skulle vara kul om vi gick tillsammans. Efter det så tog mina pengar slut på min telefon (här betalar inte personen som ringer utan den som blir uppringd) och cirka 2 minuter efter att vi hade slutat prata så skickade han mig ett sms där han frågade om jag verkligen var säker om jag ville gå med honom... Haha


Så nu kan jag äntligen börja leta efter en underbar klänning!



Från i lördags







Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag vill se honom på bild!!!! :D

2009-02-17 @ 10:00:05
Postat av: Liiin

Me too, me too, me too!

2009-02-17 @ 12:51:43
Postat av: Caroline

Haha så söt han va ;) haha nu vill vi se honom!

2009-02-17 @ 13:02:17
Postat av: ellen

Vad roligt :D

Jag håller med övriga talare ;) en bild tack :)

ps. you´ve got mail ;)



2009-02-19 @ 10:19:41
Postat av: Lovisa

Haha härligt! ;D

Bild önskas här också! ;)

Har du blivit blondare?

2009-02-19 @ 20:57:51
Postat av: Anonym

Nu är det dax för en uppdatering!

2009-02-25 @ 17:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0