Håkan Hellström- Jag ger dig min morgon

MACCRAY
WOLVERINES



Det är min nya skola de...Jag har ingen uppfattning om den är bra eller inte ännu efter som skolan inte har börjat än. Men något som jag vet att jag gillar med den skolan är att de bara har skola fyra dagar i veckan! Alltså tre dagars helg varje vecka, vilken lyx!


Jag har fortfarande inte bestämt mig om vad jag tycker om mitt nya hem men jag överlever...


Jag läste igenom min gamla blogg igår kväll, wow jag har verkligen förändrats. Att läsa igenom mina gamla minnen, problem och roliga stunder fick mina tårar att rinna. Det var på den tiden då jag gick i nian, jag hade min första riktiga kärlek, jag motionerade som en galning(!), jag spenderade så mycket tid som möjligt i stallet, klassresa och skolan var något jag pratade mycket om. Jag tog ställning i allt och skrev tydligt vad jag tyckte om det. Saker och ting har ändrats...




Jag firade nyår på en skola här i Minnesota det var något som de kallar "lock in" alltså massor med ungdomar här ifrån trakterna åkte dit vid nio tiden och sedan får man vara där tills 06.00 nästa morgon, allt för att motverka att ungdomar tar droger på nyår. Det var några band (som jag aldrig har hört talas om) som spelade, uppblåsbara hinderbanor, spel och massa mat. Helt okej.






Jag hatar att jag inte kan prata med mina föräldrar nu när de är i Argentina, jag saknar dem!


Älskar er!





(Av någon anledning så kan jag inte ladda upp bilder)

Kommentarer
Postat av: Lise-Lottie

Tänker på dig och skickar massor med lyckatill-hälsningar. Du får även en liten skyddsängel genom etern som skall symbolisera allt beskydd du behöver.

Vi önskar dig allt gott!



Lise-Lottie

2009-01-03 @ 11:27:02
Postat av: Brunetten

Hoppas verkligen att du kommer börja trivas!

2009-01-03 @ 19:05:20
Postat av: pingisbollen

Gav mig själv in i detta med att flytta förut, men då till Spanien. Tyvärr var det inte som jag hoppats, och trivdes inte, men 2009 it is- det finns flyg om man vill hem!



Fast, hoppas du kommer klara av att bo kvar :).

Lycka till!

2009-01-03 @ 19:09:08
URL: http://pingisbollen.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hoppas de är en bra skola! härligt att ni bara få gå fyra dar! De skulle ja me behöva! ;)

2009-01-04 @ 15:44:43
Postat av: Monica "frisören"

Hej Caroline!!

Jag är något av en nybörjare när det gäller bloggar jag läser dem alltid baklänges. Du verkar har vart med om en hel del under din tid i USA. Jag önskar dig all lycka du är en stark tjej du fixar detta!!

Vi ses väll när du kommit hem, hur har det gått med utväxten?

2009-01-04 @ 20:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0