Jag är stolt över mig själv


2009


Nu när ännu ett år börjar lida mot sitt slut så tänkte jag passa på att uppmuntra dig att tänka efter på vad du personligen är stolt över och vilka stunder som var dina bästa under året. Tänker du bara snabbt tillbaks på ditt skol/arbetsår så kanske du bara fnyser och tänker "det var det vanliga" eller "det var bara långt och tråkigt" men tänk djupare när mådde du riktigt bra, när gjorde du något som du kände dig riktigt stolt över? Vi har alla haft flera sådana känslor/upplevelser under året. Tillåt dig själv att tänka efter lite och räta på ryggen och känn att du verkligen har lyckats med mycket under året och du gjorde det med bravur!

Jag har själv haft ett helt bisarrt år och det har varit mer än tungt men vet ni vad, jag står här stark idag och känner mig oerhört stolt över att jag fortfarande är jag och att jag inte gav upp. Jag har byggt upp ett nytt liv tre gånger under mitt år här. Jag har många stunder som jag kan tänka tillbaka på och jag känner hur jag ler inombords till och med i de svåraste stunder så hittar jag saker jag kan glädjas år ex. så har jag insett att min familj alltid finns här för mig vart än i världen jag är och oavsett om mina bekymmer är svåra, likaså med mina vänner & andra i min närhet.



"Vill man så kan man"
 eller hur?










Kommentarer
Postat av: Anders

Härligt Carro, visst är det så att vi har alltid ljusglimtar att påminna oss om, du har gjort en resa som var mycket märklig i början jag är helt övertygad om att du kommer att hantera en liknande situation på ett annat sätt i framtiden men erfarenheterna var onödigt svåra men du var stark och hade folk i din närhet som ställde upp på många sätt. Vi längtar efter att träffa dig inom kort.

2009-05-01 @ 16:54:28
Postat av: Caroline

Hahha Ja heter man Caroline så kan man allt ;) eller hur! ;) haha å snart blir min lilla flicka 18! Firar man Valborg i Usa?

2009-05-01 @ 20:04:40
Postat av: Pappa

Hej!!

Hoppas balen var underbar (med vissa förbehåll) blev det som du hoppades. Det är inte ofta det händer men i dag har vi köpt VF det var liksom en liten intervju med dig och det fanns även en liten grej i VK, du lär visst fylla år!!! det fanns en antydan till ett önskemål från din sida men vi vill ju överraska dig så vi får hitta på något annat!?!?



Hoppas på ett livstecken under helgen.



Har hämtat hem SE-GGK ser riktigt bra ut!



Talk to you later!

2009-05-02 @ 15:53:17
Postat av: ellen

Jag är också stolt över dig, Caroline! Och Grattis :D Hoppas du mår bra. :)

2009-05-03 @ 14:35:24
Postat av: Lise-Lottie

Stort Grattis på 18-årsdagen önskar vi på Renfors.

2009-05-03 @ 14:52:34
Postat av: Lovisa

Du har varit en kämpe! :)Grattis igen också ! :D

2009-05-03 @ 16:12:16
Postat av: Matilda

Stort Grattis på din födelsedag Caroline ! <3

2009-05-03 @ 16:14:15
URL: http://matilba.blogg.se/
Postat av: Rodhe Jonsson

Hipp Hipp HURRRAAAA! för Caroline i dag!!!

Grattiskramar o önskan om en jättefin 18-årsdag.

Med all rätt kan du känna dig stolt över vad du kämpat dig igenom det här året. Är så härligt att läsa om dig nu, att livet har vänt till det bättre. Ser fram emot att få träffa dig live igen. Inte minst Emanuel som stolt berättar om sin fina kusin som bor i USA för alla när han får chansen. Som du nog vet har du en stor plats i mitt o våra hjärtan så din kamp har även varit våran på det sättet att det nog inte gått en dag utan att du funnits med i våra tankar.

Nu ett stort GRATTIS o all glädje över dig o din dag o framtid.

/Rodhe, Fredrik Joel o Emanuel

2009-05-03 @ 19:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0