Prom tomorrow!


Imorgon gäller det!

Hektiskt schema. 
Vi slutar 12.00,
12.30 har jag tid för att få mitt hår fixat med mina fina kompisar
Hem och kladda på mig smink och krypa in i min klänning och allt vad det innebär *pust*
15.15 ta kort hemma med fina kavaljer Curtis
15.30 samlad vi en stort gäng kompisar för att ta kort
16.00 Visa upp oss för äldra
17.00 "Grand march" alla par blir annonserade och får gå igenom en park folk står samlade runt parken får att spana in alla vackra par och deras bilar. (jag kommer eventuellt att ramla i mina skyhöga klackar)
Middag
Dans
After prom- 04.00
Alla åker hem till Chelsey  får att crasha

Min kamera hänger självklart med!

För övrigt så solade jag idag och eftersom jag *hosthost* sommnade i solatriumet så är jag nu livrädd(!!!) att jag kommer att ha röda fläckar på min kropp i morgon! Min stora skräck! Håll tummarna för mig









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0