Ritz it up!

Sedan när blev jag den som sitter med skolarbeten klockan 11, samma dag som arbetet ska lämnas in en timme senare? Nu när jag inte har tid att plugga dess för innan i guess. Nå väl det är bara att kämpa på och uppskatta att jag lär mig något (Så sa min sympatiske bror när jag klagade lite).
.
.
.
Åh, jag ser verkligen fram emot svensk mat, familj & vänner + alla mina varma kläder som jag ska ta med mig!
.
.
.
Tänk om jag har svininfluensan?
neee, det är väl bara överdrivet anyways?

Kommentarer
Postat av: ellen

Åh, vad avundsjuk jag blir. Jag ska minsann se eiffeltornet innan jag dör! haha



ÅH, ja, jag ser fram emot att träffa dig :)



saknar dig jättemycket!

2009-10-14 @ 21:20:31
URL: http://ellenikarusellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0