Ain't it funny how the time goes by?

Puss på er bloggen! ni är sååå söta nu ska
jag gå och dricka en cola i min rosa mjukis dress
och sedan ska jag nog tugga på ett salladsblad till plugg godis!
Mjaou!
Jag skojjar...(!) I själva verket har jag nu avnjutit franskt godis efter att ha pluggat ett tag och nu ska jag gå och
spela tennis med min fina värdfamilj... Fråga mig inte varför jag ger förslag på att gå och spela tennis
när jag vet att jag är väldigt sopig på just tennis..
Förresten så kräver nog mitt inledande skämt att man läser andra bloggar..
om inte, så kan ni ignorera det...
Spending all your money
Ain’t it funny how the time goes by?
First you start believing
Then you’re leaving for no reason
And you’re wondering why
So till the morning breaks
Go and make your mistakes
Don’t be surprised if your head hurts
Life is for the living, the forgiven and for leaving town alive
Watching days and moving on
You wake up every Monday then suddenly it’s Sunday
And the week is gone
do you wonder where she’s from
Where she goes
No one knows
Now and then you wonder
Why you’re spending all your money
Ain’t it funny how she walks on by?
She had you all believing
Now she’s leaving for no reason
And you’re wondering why
do you wonder where she’s from
Where she goes
No one knows
Now and then
Har jag sagt att jag gillar skor? :)
I går så fick jag träffa lite franska ungdomar genom min "syster" det var väldigt
trevligt, fast jag tycker fortfarande att det känns fel att puss någon som du träffar för första gången..
Liksom det där med att presentera sig det är i andra hand, huvudsaken är att man pussas...haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0