Give me a reason to fall for you

Min städerska städade mitt rum idag!
Åh, vad nöjd jag är. Hon låg nämligen på minus hos mig ett tag eftersom hon en dag hade 1. Tagit mitt toalettpapper (ve å fasa) 2. Inte städat någonting. Så jag var lite bitter eftersom jag tycker att det är jätte pinsamt att fråga om toalettpapper. Men idag när jag kom hem från skolan var det bäddat (jag hade bäddat men kanske inte så fint bara..), tömt papperskorgen, städat, dammtorkat och nybäddat. Hon ligger alltså på pluspoäng nu.
.
.
.
Ursch, jag har så mycket plugg att göra jag... men det är så härligt att vara i Paris att jag kan ta den smällen. Det är liksom fortfarande t-shirt väder och när jag ska plugga så gör jag bara så att jag går i någon riktning tills jag hittar ett café och sätter mig där och njuter av en "café cream" samtidigt som jag pluggar eller som jag gjorde igår då jag och Stella åkte till La Defense och pluggade. La Defense är den platsen i Paris där man kan se Eiffeltornet & triumfbågen samtidigt som man är vid den nya triumfbågen. Det är väldigt vackert och rogivande, helt perfekt!
.
.
.
I Fredags så såg jag och några vänner på en fransk bio...Mycket intressant, speciellt då man kommer till avsnitt i filmen då alla fransmän i salongen kiknar av skratt och vi bara ser ut som frågetecken.
.
.
.
Nä, jag är här för att lära så det är okej att vara förvirrad i början.
.
.
.
Ciao
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0