I crack myself up

Paris är underbart, do i need to say anymore?
.
.
.
Det är varmt (t-shirt funkar utmärkt). Dock så är det mycket plugg...Och jag har inte ens börjat *suck* men men det får jag väl gör imorgon dåra...
.
.
Haha, idag så var jag och mina vänner och fikade inne i Paris och eftersom jag alltid får så briljanta idéer så tänkte jag att jag kunde springa hem. Saken är bara att det är väldigt, väldigt långt från där vi fikade och hem... Som pappa alltid säger, jag "ska alltid vara värst" det är som att jag inte tänker igenom mina beslut...alls. Jag har inte sprungit på jag vet inte hur länge men ändå så får jag för mig att springa igenom en storstad och försöka hitta hem i röran. Jag hittade faktiskt hem tillslut, jag är rätt stolt faktiskt! Visserligen var jag extremt förvirrad ett tag men faktumet att jag hittar hem är allt som räknas!
.
Hmm, jag kanske borde göra det fler gånger, bara randomly ta en metro någonstans och sedan försöka hitta hem, lite utmaning och grymt bra sett att försöka träna upp mitt icke befintliga lokalsinne :)
.
.
.
Nej, nu ska jag ta en väl behövlig dusch!
.
.
.
haha en annan sak som var lite rolig igår var att (hoppas att fransmännen inte har upptäckt google translate) min värdbror ar hemma och det visade sig att han jobbar som konstnär så jag frågade om han kunde visa mig lite av hans konst. Det var inte den typ av konst jag hade tänkt mig..det var tavlor med "sträck,sträck, sträck, cirkel, klutt och virvel konst (ni har väl en bild i huvudet av vad för typ av konst jag snackar om?) det var så klockrent för han var verkligen sååå konstnärlig och ville att jag skulle uttrycka vad jag kände inför varje tavla + att han höll ett tal om att det inte finns dålig konst utan att man måste våga ta i uttryck för sina känslor och bla bla eftersom att jag sa att jag kunde tycka att det var kul att måla ibland men bara på skoj och att jag inte direkt hade någon talang i konst. Situationen var bara sjukt bisarr.

Kommentarer
Postat av: v

Saknar dig!

Kommer du hem på höstlovet?

Kram

2009-09-30 @ 18:53:16
URL: http://wickywonka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0