I wish my smile was ur favorite kind of smile

Salut!
Jag kom precis hem från en promenad här i trakterna och jösses så varmt det är! typ 28 grader varmt (jag vet att ni är avundsjuka ;) ) Jag var borta i helgen så där av inget bloggande..Jag  bodde hos en kompis eftersom min familj var bortrest.
Idag så slutade jag tidigt efter som jag inte har engelska b så jag tog en tunnelbana och följde bara strömmen för att se var den tog mig...härlig känsla. Så jag strosade runt lite sedan åkte jag hem..
Skolan här funkar bra, det är en ovan skolmiljö bara. Jag är liksom van vid att vara i en klass där majoriteten är ganska ointresserade men här(!) så flyger 30 händer upp så fort en lärare ställer minsta lilla fråga och lärarna säger även att de sitter och tar anteckningar om vilka som pratar, vilket är något som är bra för sitt betyg så alla sitter och panik räcker upp handen bara för att få minsta lilla uppmärksamt. Nä, men det är väl bra att människor i ens omgivning är ambitiösa :)
"vi kan bestämma oss för att inte låta vårt liv styras av det som tidigare hänt oss"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0