Les verbes réguliers

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta inför mitt franska prov i morgon...
Haha, det kommer gå åt skogen som man säger... Oj oj oj!
.
.
.
Jag shoppade lite idag för övrigt. Jag har kommit fram till att det här med köer är något som går helt ofattbart långsamt i det här landet! Det är som om de älskar att köa! Och som otålig svensk gör detta mig verkligen galen, jag är inte en tjej med tålamod utan jag blir faktiskt så irriterad av dessa långa och långsamma köer att jag efter ha provat mina kläder tycker att kön är för lång så ger jag helt enkelt kläderna jag tänkte köpa i ren protest till personalen och går där ifrån. Lite hårt kanske men jag tänker inte spendera mer tid till att köa än prova & hitta klädesplagg. Det ska vara något extraordinärt innan jag köar i franska köer kan jag lova.
.
.
.
På tal om ingenting så vad är oddsen (?) att båda de klockor jag tog med mig till Paris har stannat?! Hur ofta händer det liksom att ens klocka i över huvudtaget stannar? Pricken över i:t är att alla klockaffärer vägrar byta batteriet på mina klockor då det "tydligen" är något annat slags batteri... *Suck*
.
.
.
Haha, kommer ni ihåg de där cowboy skorna jag hade när jag red i USA? Och jag fick kommentarer som skrattade åt mig och mina skor! Haha det är sååå inne här, "alla" går runt med boots.
Hahaha jag skulle tagit hem dem!
.
.
.
.
Så vill ni se lite från dagens shopping?
-Klart att ni inte vill! =)
.
.
Tunika/Klänning
.
.
T-shirt som jag kommer ha som klänning med Eiffeltornet tryck
.
.
Stövlar
.
Tunika/klänning från Mango
.
.
.
.
"först  skapar vi våra vanor, sedan skapar vanorna oss"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0