Pari pari

"om vi stärker vår självkänsla blir det inte längre så viktigt att alla ser och uppmärksammar allt vi gör och är. Vi har lärt oss att bekräfta oss själva och det räcker!"
Stämmer rätt bra va? I situationer som jag nu befinner mig i är det lätt att man anstränger så hårt för att vara populär och passa in att man glömmer sig själv, det är inte fel att anpassa sig men det viktigaste är att du kommer ihåg dina värderingar och vem du är och vill bli ihåg kommen som.
Idag har jag sett Eiffeltornet och min skola, den är verkligen jätte stor! Hur många gånger tror ni jag kommer att gå vilse? massor...
Sedan åkte jag och typ 8 av tjejerna från min skola och tog en fika innan vi skildes för att försöka hitta hem på paris alla gator, jag kan stolt säga att jag hittade hem!
I morgon så ska vi till skolan igen och börja våra första franska lektioner, spännande!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Toppen, måste erkänna att jag är imponerad att du hittar, i början av veckan ångrade jag att vi inte skickade med dig en GPS men det bästa är att du lär dig hitta. Skönt att familjen känns bra.



Skype??



Pappa

2009-09-01 @ 19:07:50
Postat av: Lovisa

Hej Carro skönt att du har det så bra! Jag hade nästan glömt att du skulle börja blogga igen men det känns bra att du fortsätter med det så att ja kan hålla lite koll på dig. ;)



Jag tycker verkligen att du ska fortsätta vara den du är!



Längtar tills nästa gång vi ses och ta hand om dig!



Kramar!!!

2009-09-02 @ 16:37:10
Postat av: Emelie Öberg

HEJ CARRO!

Tack så jättejättemycket för tröjan och det fina lilla brevet som jag fick :) Blev alldeles varm inombords när jag läste :)

Ta hand om dig och ha det så bra! Kramar!

2009-09-02 @ 17:05:29
Postat av: Lise-Lottie

Lycka till Caroline! Roligt att du trivs och verkar hålla huvudet kallt, fortsätt med det när de franska pojkarna sätter in sina stötar också.

Vi önskar dig bara det bästa.

Lise-Lottie

2009-09-02 @ 19:30:35
Postat av: ellen

Hej Caroline!

Det låter ju alldeles finemang :D Jag saknar dig redan, sommaren tog slut alldeles för fort (speciellt veckan i cypern). När kommer du hem? haha

Jag har skapat en blogg nu, http://ellenikarusellen.blogg.se/

2009-09-03 @ 08:41:49
URL: http://ellenikarusellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0