what to do

Jag är väldigt överväldigad med skolarbete och trött...
Jag hade en långdag idag började 08.00 - 17.00 det tar på + läxor och att man vill vara social med familjen...inte lätt.
Min värdpappa sa att jag var den bästa utbytesstudenten de någonsin haft och att jag var jätte trevlig och snäll. Väldigt kul att höra!
Franskan är så oerhört svår! Alla är så duktiga och stackars jag som inte har läst franska på ett år är verkligen ett stort frågetecken...*suck*
men jag får kämpa vidare.
"Om du gör det du alltid har gjort får du samma resultat som du alltid har fått"

Kommentarer
Postat av: ellen

Vi saknar dig med!

Du är så duktig :) förstår att det kan ta ett tag att ställa om sig till ett helt annat språk.

2009-09-09 @ 08:27:02
URL: http://ellenikarusellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0