I let go

Pjuh...Svenska nationella är över. Jag skrev om nätdejting (det är inte ens ett ord) inte någon höjdare men det gick rätt bra ändå.
.
Jag vet att ni egentligen är lite nyfikna på var jag har fått prao (ingen har frågat men ändå). Jag ska jobba vid Tuileries dvs. första arr. (vid Louvren). På ett ställen som heter "Cercle Suédois" vilket typ är en "lyx resturang" med svenskmat (om jag har fattat det hela rätt). Det känns hur som helst kul och spännande!
.
.
.
Nåväl matte prov och samhällskunskaps debatt i morgon, so I better get to it!
.
Snart är det helg...Och det ser jag fram emot
.
.
Ännu en mysbild!

Kommentarer
Postat av: M A L I N |--| E

Hejsan Carro! :D

skulle du kunna tänka dig att ta dig tid i några få sekunder rösta på mig i en fototävling, det skulle verkligen betyda så grymt mycket!"



men om du nu är så sjukt gullig går du in på länken nedan och skriver "12:an" i en kommentar.

http://vadfanskajagheta.se/2010/april/finalisterna-i-tavligen.html#comment KRAM

2010-05-01 @ 21:55:05
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0