Pas besoin de toi

Snart är lugnet över och min v-familj kommer hem...
jag inser visserligen att jag om cirka två månader alltid kommer att ha en lägenhet för mig själv
men det har ändå varit fantastiskt skönt.
.
Två månader är inte länge men det känns verkligen avlägset just nu. Som om det är omöjligt att året i Paris ska vara över, som om jag aldrig kommer att skiljas från SSP. Om 11 veckor är det reality
.
.
.
I natt hade jag en dröm om någon som jag inte pratat med på flera år helt från ingenstans och nu när jag kollade facebook hade denne "skickat en vänförfrågan" till mig på på Facebook. Är inte sådana saker liiiiite obehagligt?
Slump? Man undrar ju vad oddsen är?
.
Jag längtar lite efter sommarkänslan just nu. Ni vet sådär när man vaknar på morgonen och vet att nu har jag ingenting att göra idag förutom att sola och ta det lugnt. Eller mysiga- och varma kvällar med skön musik.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: linnis

Time flies, for sure...

Seven days in sunny june!

2010-04-05 @ 21:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0