This doesn't do you justice

Här sitter man och väntar på sin sambo...dvs. Tolla, själv slutade jag tidigare så jag har hängt här själv lite...
.
Sedan ska vi göra mat. På tal om det samlar jag och Tolla helt vansinnigt mycket vuxen poäng just nu!
Igår åt vi vid 9 tiden och då åt vi Sniglar (hör och häpna) till förrätt med en sallad, pasta & lax till huvudrätt och ostar till efterrätt. I kväll ska vi nog laga kött av något slag...
.
Dessutom har vi redan planerat vår separations- middag som äger rum på onsdag!
.
.
Det är officiellt sommar då man börjar lyssna på Håkan Hellström, Ted Gärdestad, Lars Winnerbäck etc.
Jag är definitivt i det stadiet just nu...Vilket innebär att jag gärna skulle kunna tänka mig att ta lov nu,
s'il vous plaît!
Jag tror för övrigt att detta kommer att bli min minst planerade sommar som jag har haft i eventuellt hela mitt liv. Helt absurt men det finns inget "hugget i sten" denna sommar. Det kanske är vad jag behöver? Efter två år "on the run" att komma hem och andas ut och ta in allt som hänt under mina två år borta.
Eller så blir jag totalt uttråkade efter en vecka... Vi får se...
.
I morgon börjar alla nationella prov... Vissa känns definitivt viktigare än andra...
som franskan och matten...I better pull myself togethere, Parce que je besoin une bonne note!
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0