well


Om jag hade varit en känd bloggerska hade jag kunnat säga att jag har haft "blogg torka"
men eftersom det inte är fallet så kan vi bara kalla det olust.
.
.
.
Mycket har minsann hunnit hända och som ni förstått så kom jag aldrig hem till Sverige utan har fint fått stanna i Paris. Vilket inte alls är fy skam! Vi har legat i Parker (yees jag har bränt mig), dansat som vi gör som bäst, Varit i Normadie (Vid havet). Jag bor för övrigt hos Tolla den här veckan eftersom....Ja eller jag vet inte riktigt varför med det blev så (långt historia som måste förklaras i olika röstlägen för att förstås)
.
Snart kommer Hanna till vårt lilla kollektiv och då ska vi göra mat och sedan virra runt på Paris gator!
.
Jag låter bilderna tala för delar av mitt lov;
.
.
.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh det ser ju ut att vara riktig sommar! B) Hoppas allt är bra med dig! :) Tråkigt att du inte kunde komma hem, det hade varit nice! ;)

2010-04-25 @ 07:38:55
Postat av: A

fin blogg. (:

följa varandra med bloglovin? :*

2010-04-25 @ 08:00:01
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0