ca ne sert à rien

Ännu en helg har passerat här i Paris. Min helg har varit väldigt bra måste jag säga.
Je suis très contente!
.
.
.
Här i Paris så är det mer än normalt mycket folk ute på gatorna
vilket är på grund av Rean som har satt igång. Man blir helt yr av alla människor.
.
Jag tror bestämt att jag ska våga mig ut i shopping hysterin senare i veckan!
.
.
.
För övrigt så är det kallt att gå omkring här i Paris i endast min kappa och skinnjacka som alternativ.
Så därför får jag bestämt ta med mig min dunjacka och täckbyxor till Paris när jag kommer hem på sportlovet,
egentligen mestadels på grund av den Skidresa till Alperna som vi på SSP ska göra.
Men det känns mysigt att ha alternativet att mysa i en varmjacka i stället för att huttra.
.
.
.
"All we do is MYSA"

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0