Jag förstod att det skulle bli så här...

Tiden har gått för fort! Nu är mitt lov snipp snapp slut och det är dags att återvända till Paris ännu en gång. Tänk att jag såg fram emot jullovet så extremt länge för att de bara ska ta slut på ett kick. Inte helt rättvist..
.
.
.
Jag tänkta bara snabbt dra lite snabba frågor om mitt år som så snabbt har passerat. I och med detta så har jag gjort något jag aaaaldrig brukar göra jag har nämligen snott denna ide av min saknade Helsingborg Matilda =) (I hope you don't mind)
.
.
.
Hur som helst here we go
.
.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Många saker faktiskt bland annat tog graduation i USA och tvingade mig själv till min första riktiga konversation på franska.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
- Inget jag tycks minnas men jag tänkte säkert för mig själv att jag skulle börja träna eller nått...Gick sådär!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Skulle man kunna påstå
4. Dog någon som stod dig nära?
- Nej och det tackar vi för
5. Vilka länder besökte du?
- USA, Cypern, Frankrike, Småland

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
- Hmm, att mitt liv i allmänt kanske lyckas undvika komplikationer som jag alltid vävs in i


7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
- Ojoj många fina minnen men körkort var stort

8. Vad var din största framgång 2009?
- Överleva USA (Stora prestation), Körkortet på just över två veckor, Flytta till Paris

9. Största misstaget?
- När jag har mer eller mindre medvetet sårat någon...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Inflammation i alla luftvägarna på min 18 års födelsedag var inte att leka med

11. Bästa köpet?
-Burberry väskan

12. Vad spenderade du mest pengar på?

- Kläder och resor

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
-  (Förutom allting på fråga 8) Min familj nya och gamla vänner

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
- Jösses med tanke på all musik som Amerikanarna tvingade på mig så vet jag knappt om jag vill fundera mer kring den här frågan (Country, sliskig pop och hiphop)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Definitivt gladare! Vid den här tiden förra året var jag nog mest rädd eftersom jag nyss anlänt till Minnesota och skulle börja ny skola och hade just flyttat till en ny familj med många känslor i bagaget

16. Vad önskar du att du gjort mer?
- Umgåtts med vänner och varit mer effektiv (finns mycket jag vill göra)

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
- Inte tränat? Nä jag kan faktiskt inte komma på något...Underbart

18. Hur tillbringade du julen?
- Vänner, släktingar och min familj. Hemma hos oss med spel och massa god mat

19. Blev du kär i år?
- Det undrar jag med

20. Favoritprogram på TV?
- Gossip Girl och True Blood

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
- Starkt ogillar


22. Bästa boken du läste i år?
- Jag har tyvärr inte hunnit läsa så mycket på grund av alla mina äventyr... Kanske Doktor Glas bara för att han är ball

23. Största musikaliska upptäckten?
- hmm kanske The teenagers (Tack Phlippa)

24. Något du önskade dig och fick?
- Det hör nog till mina framgångar återigen

25. Något du önskade dig men inte fick?
- Garanti på att få MVG i allt resten av min skoltid?

26. Årets bästa film?
- Puuh! För att inte glöma borta The King of Pop så får jag väl svara "This is it"

27. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
- Bodde i USA och var extremt sjuk (underbart...)

28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
- Finns många punkter som kunde ha förbättrats men jag är inte den som är den

29. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
- Vårterminen så var det amerikanskt inspirerat med fliflops och mini shorts och massa klänningar. Nu i höst har det varit mer om jag får säga det själv "stil rent" Kavaj, stövlar, kjol, svarta jeans


30. Vad fick dig att må bra?
- Underbara vänner, familj, semestrar och många andra faktorer

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
- Lady Gaga (vet inte varför...svaret kom spontant)

32. Vem saknade du?
- Många och åter många! Jag är ju borta som mest hela tiden så jag plågar ju där igenom mig själv med saknad onormalt ofta.


.

.

.

Eventuellt så kanske jag skriver en bättre årsresume men vi får se...Nu har jag plågat mig nog för i kväll mitt plan går tidigt i morgon och det är egentligen för sent (där av brist på fantasin på mina svar) Nåväl...

.

GOTT NYTT ÅR på er!

.



Kommentarer
Postat av: Frida

ooh vilken snygg klänning! =) Det har varit extremt intressant att följa dina resor under detta år. Ser fram emot mer läsning utav dig nu under vårterminen. =)

2010-01-03 @ 14:22:59
URL: http://fwikner.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Körkortet = 16 juli, en underbar dag vill jag minnas! ;)



Super tråkigt att du fick lov att fara härifrån så fort...hade gärna träffat dig lite mer! :)



Hoppas att du får det bra nu i Paris och vi ses förhoppningsvis i februari igen! :)



Ta hand om dig!

KRAMAR

2010-01-03 @ 16:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0