Je suis malade

Jag drabbades av en inte allt för skön men kraftfull huvudvärk idag så jag gick hem och har vilat ut mig i sådär 3 timmar nu. Så efter att ha knaprat lite tabletter i form av ibumitin så känns livet lite bättre.
.
Jag tycker det är så himla jobbigt det där med att gå hem från skolan. Först så ska man sjukanmäla och prata med lärare och har man otur (vilket jag har) så säger läraren " Jaha, synd. Men du borde ändå stanna för dagens lektioner är väldigt viktiga!"
.
Detta resulterar i att jag får dålig samvete + att jag mår dåligt. Vissa lärare är verkligen speciella karaktärer. *suck*... Jag undrar om jag har feer också för jag drömde verkligen sjuka drömmar och de enda jag kan förklara det med är så kallade "feberdrömmar"
.
.
.
Nu skulle det vara skönt att vara hemma i Sverige och få gosa ner sig
i soffan och se på tv och faktiskt förstå vad de säger... well well varför göra livet enkelt?
.

Kommentarer
Postat av: Anders

Krya på dig!!

2010-01-12 @ 22:09:27
Postat av: Lovisa

Tänker på dig pärlan!

2010-01-14 @ 10:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0