Pour commencer...

Här ska mamma bo när hon kommer och hälsar på mig
.
.
" Men billigt var det "
.
.
.
Idag har varit en rätt lugn dag..Tyvärr så har jag mer plugg än vad jag egentligen tycker om framför mig men så är det när man är en stackars student.
.
.
Det är faktiskt lite kyligt i Paris just nu eller det är snarare så att man går runt och små fryser hela tiden eftersom Fransmän inte vet hur man slår på värmen så det är lika kyligt inne som utomhus. Men jämför med Sverige antar jag att vi ligger i lä. Just nu så sitter jag och lyssnar på hur barnfamiljen ovanför mig bråkar..Idag så är det tydligen dotterns tur att skrika. Jag kan inte urskilja vad hon säger för det är mestadels skrik blandat med gråt. Igår så var det mamman i lägenheten som var upprörd på pappan...Tydligen så var det något som irriterade henne "Tout les jours!" dvs. varje dag. Det väckte mig för övrigt.
.
.
.
Underbara land =)
.
.
.
Jag och Hanna

Kommentarer
Postat av: Anders

Minus 30 i metropolen Vindeln, ingen lek

2010-01-07 @ 18:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0