6%

Jag ska snart börja den långa vandringen till min skola i det fina vädret.
.
I kväll blir en bra kväll vill jag lova! Det är nämligen som så att 6% av SSP Fyller år på samma dag
(måndag) så därför ska hela skolan fira dem i kväll och sedan får vi se om det blir mer kalas på måndag.
Riktigt kul iaf! Vi ska starta på klubben ParisParis! Inte dåligt...
.
.
.
I onsdags!
.
.
.
.
Vad tror ni, om man inte lyckas få något bra sommarjobb vad ska man då
göra som 19 åring? Resa? Festival? Ta det lugnt?
...Jag måste göra något...
...Att göra ingenting går emot min natur...

Kommentarer
Postat av: ph key

FESTIVAAAAAAAAAAAAL SÅÅÅKLAAAARRTT.

camp kuparklubben

2010-03-19 @ 18:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0