Samoens

I morgon åker fina SSP till franska alperna. Jag förstår att detta gör er avundsjuka...
det kanske gör er avundsjuka att vi har 19 grader varmt också?
.
Tack nu känns det bättre efter att ha fått skryta lite.
.
.
.
Nä men det ska bli sjukt kul med alperna. Ph har redan satt ribban då hon har fixat ett maximalt långt sånghäfte med klassiker som ska sjungas under vår 8 timmars resa dit. Vi kommer definitivt att hålla hos roade!
.
Jag måste börja packa nu *suck*
Det värsta är att jag inte har någon väska....
Jag får helt enkelt ta alla mina handväskor
Jag vet inte hur jag ska lösa det hela med täckbyxor och jackor...
.
Vi ses på söndag
.
.
.
(Nästan pinsamt att jag inte har hjälm på bilderna!)
.

Kommentarer
Postat av: Anders

Va försiktig med kroppen, hoppas att ni får toppen väder och kul

2010-03-25 @ 16:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0