Tu me manque!


Jag kan inte bestämma mig om jag ska;
1. Mysa och se på melodifestivalen med massor med svenskar som bor i Paris
2. Gå ut och dansa
3. Ta det lugnt på en bar
4. Stanna hemma och göra absolut ingenting
.
.
Livet är svårt ibland...Alla dessa beslut...Ständigt!
.
.
.
Söta Matilda från Helsingborg skickade mig denna!
Jag kan precis som du så fint skrev på franska inte komma :(
Men jag känner verkligen att jag sjukt mycket önskade att jag kunde komma!
Den var så snyggt gjord så jag laddar upp den här!
(Jag ska fira dig ordentligt när du kommer hit!)
.
Jag & Matilda i somras!
.
.
.
Igår var för övrigt kul.
Jag och Dag åt Sushi tillsammans sedan
kom Stella och Tolla.
Mycket trevligt!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Oh tack :) vad glad jag blir när jag läser detta inlägg.. saknar dig!! och hade så gärna velat att du var här imorgon. eller ja, vilken dag som helst! :) jag försker vara inne på skype när jag är vid datorn (inte ofta nuförtiden) jag är helt sönderstressad av allt som ska förberedas inför flytten om tre veckor... gaah!! vill verkligen hinna med att komma till paris och hälsa på dig, du anar inte!



vi måste skypa iaf! kan man smsa till din svenska mobil och säga att man sitter på skype? haha.. kan du ikväll? :)

BIS

2010-03-18 @ 09:00:15
URL: http://matilba.blogg.se/
Postat av: Matilda

Ps. HAHAHAH jag dör av inspelningen för pirat-tv!!! sooo random! :D

2010-03-18 @ 09:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0