bläää

Killer week!
.
Vilken dag! Inte bara vanliga lektioner utan oförberett prov i matte och sedan orientering vilket resulterade i att jag var hemma klockan 19.00 helt slutkörd. Men det har jag inte tid att vara för att jag har en uppsatts och ett prov till på fredag. Så jag gick ut och klagade lite för min värdfamilj och sa att jag inte ens hade tid att äta med dem för att jag har så mycket i skolan. Jag måste se riktigt trött ut för de frågade mig tusen gånger om jag var sjuk. haha
Åh, jag vill bara gosa ner mig under mitt rosa täcke med vita prickar på och bara sova...Riktigt länge
.
.
.
Nåväl, jag har inte ens tid med det här.
Jag har ett helt land och dess historia att analysera...
.
.
.
Vi är alltid såhär glada på SSP;


Kommentarer
Postat av: Anders

Äta bör man annars dör man

2010-05-19 @ 21:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0