Can we pretend that airplanes In the night sky Are like shooting stars?

Jag åkte ut till min praktik idag för att presentera mig. Hur mysigt som helst! Det känns verkligen kul! Min praktik ligger på Rue de rivoli vid D&G affären. Det var lite svårt att hitta eftersom det var en stor träport som man skulle gå in genom och sedan upp för en hel del trappor men till det väsentliga! Det är helt underbart vackert där!
Det är stor salar som är skulle gissa på 1800-tals möblerat. De hade faktiskt original möbler från självaste Alfred Nobel. Alla var jätte trevliga och jag tror att jag kommer att trivas jätte bra.
.
Jag är inte säker på vad mina arbetsuppgifter kommer att bli ännu. Men det verkar som att jag kommer att arbeta en del med marknadsföringen dvs. Ringa eller möta företag och informera om Cercle Suedoise och deras lokaler osv. Vi får se helt enkelt men jag är övertygad om att det kommer att bli en bra erfarenhet!
.
Mamma kommer förresten på söndag! Det kommer att bli jätte mysigt!
Precis vad jag behöver just nu..
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0