Karamell kungen

Franska nationella idag, check.
-Jag har en dag kvar på SSP
-Två Veckor praktik
-En Klassresa
-För många inlämningar
-24 dagar till Sommarlov
-27 dagar till jag kommer hem
.
Sommaren ser jag förfärligt mycket fram emot...
Jobba några veckor sådär, Kreta, Hanna kommer till norrlands vidder,
Stockholm, Eventuellt Småland, Koratien, flytta in i min lägenhet & Mysa
.
Det kommer att bli bra!
.
.
.
I morgon ska jag alltså på klassresa...Jag hade i princip förträngt det..Jag har liksom inte ens berättat för min värdfamilj. Så jag får "break the news" i kväll helt enkelt...
.
.
Jag vill inte mer!
J'en ai marre!
.
Här har ni utsikten vid mig;
.

Kommentarer
Postat av: Matilda

GILLAR SOMMARENS PLANER HJÄRTAT!!! :D

2010-05-26 @ 17:38:51
URL: http://matilba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0