Nationalism

Min värdfamilj är borta...iii Frihetskänslan infinner sig....
.
Mina värdföräldrar åkte redan igår så jag var själv med min värdsyster. Saken är den att mina värdföräldrar är ganska strikta och min värdsyster (typiskt franskt) har nästan aldrig kompisar här och verkligen inga pojkar, nä ursh! Men nu när hennes föräldrar var borta så bjöd hon visst hem manligt sällskap klockan halv tolv på natten och av ljud att döma var de "väldigt glada" att se varandra. 10 minuter senare ändrade hon sin facebook status till "I LIKE IT ON MY COUCH!"
...Jag gick inte ut och hälsade...
.
.
Men nu har hon åkt så jag har tagit mig friheten att plugga ute i vardagsrummet.
Ja, hör och häpna jag pluggar(!?)...
Det slogs emot mig att jag har visst mer i skolan än vad jag i själva verket har velat inse...
Men det är smällar man får ta. Om någon vecka kan jag njuta av Parislivet åter igen!
.
.
Jag har fått det bekräftat om mitt kommande boende till sommaren och nästa år!
En fin tvåa med balkong och allt (lyckan)
Jag går runt och funderar på hur jag ska möblera och design...
Mycket att se fram emot!
.
Här sitter jag idag;
.
.

Kommentarer
Postat av: Frida

Vart kommer du flytta? =)

2010-05-16 @ 12:46:52
URL: http://blogg.veckorevyn.com/wikner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0