Nicest thing

Alla GossipGirl Lovers där ute jag vet att ni med mig sitter förstummade en dag som denna...
Jag kan nästan känna äkta smärta över det som hänt och det är med sorg i hjärtat som jag inser att jag måste genomlida ännu en tid innan det går att avnjuta ännu ett avsnitt.
.
Klar med Matte B nu! (Hoppas jag innerligt dvs.)
Vi stackars elever som skrivit nationella fick gå hem när vi var klara..
Mycket skönt!
.
Numera behöver jag tydligen inte prata med mina vänner lägre.. Jätte bra. Jag hann nämligen knappt öppna munnen under lunchen innan Ph fint avbröt mig för att konstatera att hon minsann redan visste vad jag skulle säga eftersom hon hade läst min blogg. Nu vet jag inte vad jag ska prata om längre...
.
.
.
Nu har jag typ två prov, tre uppsatser och ett nationella kvar och
sedan är det slut på skollivet här i Paris!
.
.
.
Ni vet mina grannar som jag har berättat om?
Ni vet dom som har två småbarn som väcker mig varje morgon och vars röster
jag tydligt hör när de pratar i vanligt tonläge?
- Precis dom grannarna renoverar för tillfället...
Och deras renovering tycks kräva onaturligt mycket borrande och spikande...
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0