Stekt

Nu har Linn och Ellen åkt hem efter en otroligt mysig helg!
Jag har guidat runt dem i Paris, fått dem att äta sniglar,Macarons, Creps Och allt annat franskt.
Jätte trevligt var det!
.
Idag skulle jag ju då ha varit på Disney Land..Men icket...
Jag försov mig så jag fick snopet stanna hemma idag..
Men istället har jag gjort följande;
.
.
.
Men det var ganska mysigt att ligga själv i gräset vid La Seine med
Svenska tidningar, Svenskt godis och min Ipod.
.
.
.
Nej, nu har jag en KillerWeek kvar och sedan behöver ni aldrig läsa det ordet på min blogg igen!
Whihoo två dagar kvar i skolan och jag har 4 prov (om man räknar nationella) och tre uppsatser kvar!
Dags att börja dåra...Har ju inte riktigt hunnit plugga i helgen eftersom jag hade besök.
.
Bisous

Kommentarer
Postat av: ellen

hahahaha! älskar brännan, skitsnygg! typ som mina axlar...

2010-05-24 @ 20:02:35
URL: http://ellenikarusellen.blogg.se/
Postat av: ph

killerkillerkillerweeeeeeek



vi sitter i samma båt!

2010-05-24 @ 23:00:10
URL: http://serotonin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0