Tyra & kenza

Jaa tro det eller ej kära läsare men jag befann mig omringade av kändisar igår. Jag, Caroline margareta Jonsson har festat med Tyra och Kenza. Det känns faktiskt som en bragd. Deras kändisglans var nästintill oemotståndlig...
.
Neeeeej, så här kan man inte skriva..Annars kommer jag eventuellt få kommentars rekord på min blogg där alla skriver något i stil med "Meeen ååååh vad du är töntiiig dom ärrr ju INTE kändisarrr!"
.
Det är de inte heller don't worry guys!
Trevliga men ganska tråkiga tjejer faktiskt. Men jag antar att det är hard to tell...
Så ja de "trevliga svenska tjejer" är alltså jag och mina vänner som de skriver om på sina bloggar. Jag tackar övre makter för att det inte stod "Några söta läsare". Det hade eventuellt känts som socialt självmord.
.
.
Nog om dem!
Igår var jätte trevligt! Vi åt först en mysig middag där jag fick en helt excuised present!
Sedan träffade vi upp alla andra och vimlade runt i Paris. Nu på morgonen har jag mest gosat med Ph och Hanna...Sedan ägnat mig åt att göra så lite som möjligt så länge som möjligt.
.
.
.
Franska liljan
(Thanks again guys)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0